๐๐ฒ๐ป ๐๐ฐ๐ต๐ฒ๐ฟ๐ฝ๐ฒ ๐ธ๐ฎ๐ป๐ฎ๐ฎ๐น๐๐๐ฟ๐ฎ๐๐ฒ๐ด๐ถ๐ฒ. ๐๐ฎ๐๐๐ถ๐ด? ๐๐ผ๐ฒ ๐๐ฒ ๐๐ฒ๐ฟ๐ธ?
Nieuwe markten win je niet door meer te doen van hetzelfde, maar vergt een ๐ฟ๐ฎ๐ฑ๐ถ๐ฐ๐ฎ๐ฎ๐น andere aanpak. Mark my words…
โ
Datadriven. Waar zit jouw groei? Welke klantsegmenten wil en moet je รฉcht bedienen?
โ
Welke partners of kanalen brengen je daar sneller dan je eigen sales force?
โ
Propositie en Pitch is KEY. Wat is het verhaal dat doorslaat bij de beslisser aan de andere kant van de tafel?
Ik heb in de afgelopen jaren meerdere keren nieuwe B2B-kanalen opgebouwd voor gevestigde merken. Dat betekent:
Strategie bepalen op basis van data, klantgedrag en marges
Partnerships bouwen die waarde toevoegen โ niet alleen volume
En commerciรซle teams in stelling brengen om te leveren
Het resultaat? Structurele omzetgroei, nieuwe klantgroepen รฉn een sterker merk in de markt.
Ben je bezig met het uitbouwen van je directe- of indirecte kanaal, of zoek je juist een leider die nieuwe proposities in de zakelijke markt kan neerzetten?