Veel bedrijven lopen niet vast op ambitie maar op gebrekkige uitvoering.
Tijdens mijn gesprekken met directies van verschillende soorten bedrijven hoor ik het steeds vaker:
* Er is onvoldoende zicht op waar het vastloopt รฉn waar de groeiversnellers liggen.
* Kansen worden niet of onvoldoende gepakt, de flow ontbreekt.
* Leads blijven achter, conversies haperen, teams leveren niet wat ze kunnen.
* En dashboards en scoreborden? Die sturen vaak achteruit in plaats van vooruit.
Daarbovenop zie ik ๐ฬฒ๐ฬฒ๐ฬฒ๐ฬฒ๐ ฬฒ๐ฬฒ actuele uitdagingen:
* Een krappe(re) arbeidsmarkt voor commercieel talent.
* AI en Tech die wel beloofd, maar niet benut wordt.
* Sales, marketing en operations die elkaar niet genoeg vinden.
* En margedruk die dwingt tot scherpere keuzes.
๐๐ฒ ๐ผ๐ฝ๐น๐ผ๐๐๐ถ๐ป๐ด ๐น๐ถ๐ด๐ ๐ป๐ถ๐ฒ๐ ๐ถ๐ป ๐ป๐ผ๐ด ๐บ๐ฒ๐ฒ๐ฟ ๐ฝ๐น๐ฎ๐ป๐ป๐ฒ๐ป. ๐๐ฒ๐ ๐๐ถ๐ ๐ถ๐ป ๐ต๐ฒ๐ ๐ฐ๐ฟ๐ฒ๐ฒ๐ฟ๐ฒ๐ป ๐๐ฎ๐ป ๐ฐ๐ผ๐บ๐บ๐ฒ๐ฟ๐ฐ๐ถ๐ฒ๐น๐ฒ ๐๐น๐ฎ๐ด๐ธ๐ฟ๐ฎ๐ฐ๐ต๐: ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ด๐ผ๐ฒ๐ฑ ๐ฐ๐ผ๐บ๐บ๐ฒ๐ฟ๐ฐ๐ถ๐ฒ๐ฒ๐น ๐ฝ๐น๐ฎ๐ป, ๐บ๐ฒ๐ ๐ธ๐ฒ๐๐๐ฒ๐ ๐ฒ๐ป ๐๐๐ฟ๐๐ฐ๐๐๐๐ฟ, ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ฑ๐๐ถ๐ฑ๐ฒ๐น๐ถ๐ท๐ธ๐ฒ ๐ณ๐ผ๐ฐ๐๐ ๐ฒ๐ป ๐๐ผ๐ผ๐ฟ๐ฎ๐น ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐๐๐ฒ๐ฟ๐ธ๐ฒ ๐ฒ๐ ๐ฒ๐ฐ๐๐๐ถ๐ฒ.
Ik help hier graag bij. Ik werk in heldere pakketten:
1๏ธโฃ Analyse met als resultaat samengevat belangrijkste conclusies en heldere aanbevelingen
2๏ธโฃ Concreet Marketing & Sales plan met centraal de key activiteiten die zorgen voor substantiรซle groei
3๏ธโฃ Ik werk graag mee aan de executie om snel(ler) impact te maken
๐ช๐ถ๐น ๐ท๐ฒ ๐๐ฝ๐ฎ๐ฟ๐ฟ๐ฒ๐ป ๐ผ๐๐ฒ๐ฟ ๐ฐ๐ผ๐บ๐บ๐ฒ๐ฟ๐ฐ๐ถ๐ฒ๐น๐ฒ ๐๐น๐ฎ๐ด๐ธ๐ฟ๐ฎ๐ฐ๐ต๐ ๐ฏ๐ถ๐ป๐ป๐ฒ๐ป ๐ท๐ผ๐๐ ๐ผ๐ฟ๐ด๐ฎ๐ป๐ถ๐๐ฎ๐๐ถ๐ฒ?